November – en sammanfattning

Eftersom jag ligger så sjukt långt efter med mitt bloggande så kommer det väldigt märkliga inlägg här och var. Här kommer nu en sammanfattning av vad jag läste i november 2015.

Så här såg läsningen ut i bilder:

Så här såg läsningen ut i siffror:

Antal verk: 6
Antal lästa sidor: 1 122
Antal lästa seriealbum/-romaner: 3
Antal lästa recensionsex: 2
Antal lästa egenägda: 3
Antal lästa blivande presenter: 1
Antal lästa på svenska: 4
Antal lästa på engelska: 2
Återta bokhyllan!: 3
Kaosutmaning 2015: 3
Skräck 1.0: 3

Kommentar till läsningen:

Månadens bästa bok var ”Rum 213” av Ingelin Angerborn. Den var spännande, skrämmande och riktigt bra.

Månadens sämsta bok var ”He Loves Me, He Loves Me Not” av Robin Mayhall. Den var väldigt slätstruken och förutsägbar.

Det blev en del böcker lästa denna månad tack vare seriealbum/-romaner och barn- och ungdomsböcker.

Jag är nöjd. Jag fick betat av några recensionsex och några egenägda. Det är alltid positivt.

Kommentera

