December 2015 – en sammanfattning

Då är vi framme vid en sammanfattning av läsningen i december 2015.

Så här såg läsningen ut i bilder:

 

Så här såg läsningen ut i siffror:

Antal verk: 2
Antal lästa sidor: 423
Antal lästa recensionsex: 1
Antal lästa egenägda: 1
Antal lästa på svenska: 1
Antal lästa på engelska: 1
Återta bokhyllan!: 1
Boktolvan: 1

 

Kommentar till läsningen:

Det blev oerhört lite läst denna månad på grund av att vi flyttade från vår hyreslägenhet till ett hus. Det innebar mycket att göra eftersom vi gjorde om halva köket så lästiden fick stryka på foten, tyvärr.

Men jag fick trots det avslutat hela två böcker. Det är bättre än ingen.

Det känns löjligt att utse bästa och sämsta bok så jag avstår från det denna gång. Jag har ju bara två att välja på. Vill ni läsa mer om vad jag tyckte om respektive så kan ni klicka på titlarna här: ”How the Grinch Stole Christmas!” och ”Vårjakt i Rosengädda”.

Mer än så här har jag inte att säga om min läsning under december.

Kommentera

