Nytt i bokhyllan – Januari (2016)

Även i januari förökade sig antalet böcker här hemma. Bokus hade ju pocketfrossa, bland annat.

Under pocketfrossan köpte jag såklart 3 pocketar eftersom det var det som gällde, men eftersom två av dem var del 1 och tre i en trilogi så var jag ju tvungen att köpa del två också.

 

Sen utkom det en bok som jag är väldigt intresserad av på 2244 så jag bad om ett recensionsex av denna bok. Jag fick den som e-bok.

Förlorad morgon wid
Förlorad morgon

Jag har av något outgrundligt skäl en förkärlek för böcker av rumäner och som utspelar sig i Rumänien därför hoppas jag på en mycket trevlig läsning när jag plockar upp ”Förlorad morgon”.

 

Kommentera

