Grabben i graven bredvid

Grabben i graven bredvid (Grabben i graven bredvid, #1) wid
Grabben i graven bredvid (Grabben i graven bredvid, #1)

Titel: Grabben i graven bredvid
Författare: Katarina Mazetti
Uppläsare: Annelie Gardell, Gunnar Eklund
Serie: Grabben i graven bredvid, #1
Förlag: Bonnier Audio
Typ: Egenägd
Format: Ljudbok
Tid: 4h 22 min
Lyssnat på språk: Svenska (= originalspråk)
Utläst: 16 februari 2016
Mitt betyg: BokbetygBokbetygBokbetyg

 

Desirée är bibliotekarie. Hennes man Örjan är död.

Benny är bonde och hans föräldrar är döda.

Gravarna ligger bredvid varandra.

Desirée och Benny är två människor från vitt skilda världar som möts och det blixtrat om dem.

 

Mina tankar

Det var ett märkligt slut på denna bok. Det var väldigt öppet.

Berättelsen är kul, intressant sorglig och det mesta andra man kan benämna den som.

Jag blev förvånad över sexet i boken. Det beskrevs mer än vad jag är van vid. Men det var positivt.

Det är en bra bok. Jag gillar att det var två uppläsare; en för varje huvudkaraktär. Det gör uppläsningen mer levande.

Vill man läsa en lite udda bok ska man absolut plocka upp den här!

Kommentera

