Familjegraven

Familjegraven (Grabben i graven bredvid, #2) wid
Familjegraven (Grabben i graven bredvid, #2)

Titel: Familjegraven
Författare: Katarina Mazetti
Uppläsare: Stefan Sauk, Gunilla Röör, Anna-Lotta Larsson
Serie: Grabben i graven bredvid, #2
Förlag: Storyside
Typ: Egenägd
Format: Ljudbok
Tid: 4h 31 min
Lyssnat på språk: Svenska (= originalspråk)
Utläst: 19 februari 2016
Mitt betyg: BokbetygBokbetygBokbetyg
Finns att köpa på: Adlibris; BokonBokus; CDON

 

OBS! Detta är en del i serien. Jag kan medvetet eller omedvetet råka avslöja något från tidigare delar.

 

Desirée blir till slut gravid. Benny ska bli pappa.

Man får följa deras familjeliv i några år. Det är upp och ner, precis som vädret.

Desirée får äntligen tyst på sin klämtande biologiska klocka Men blir det som hon tänkt sig?

 

Mina tankar

Än en gång stöter jag på ett relativt öppet slut. Vem vet? Det kanske dyker upp fler delar i serien.

Det är väldigt mycket familjeliv som berättas. Mycket av det får mig att njuta av än mer av mitt liv som det är idag. 🙂

Om man ska tro berättelsen kan ett liv med barn vara slitsamt.

Den här boken är inte lika bra som del ett i serien. Den är inte lika vrickad och galen utan mer slätstruken, nästan på gränsen till tråkig större delen av tiden. Därför får den bara tre svaga koppar te av mig i betyg.

Kommentera

