Jag gjorde det igen …

I måndags förra veckan åkte jag in till Skene bibliotek (mitt lokala bibliotek) för att hämta en ljudbok som jag hade beställt. Jag bad om min beställda bok och fick den.

Smaken
Smaken

Inga konstigheter så långt.

Sen strosade jag runt bland ljudböckerna och där uppstod problemet. Med mig hem följde än en gång två extraböcker.

Det komiska i det hela var att jag i helgen läste en recension på just ljudboken av ”Låt vargarna komma” skriven av en annan bokbloggare (dåligt minne som jag har så minns jag inte vem det var nu). Nämnd bokbloggare var mycket positiv så jag ska ta mig an denna bok denna vecka. 🙂

Nu tror jag att jag har lyckats samla ihop tillräckligt med ljudböcker för att ha något att lyssna på alla veckor som jag har kvar att bilpendla till Långedrag. Jag tror till och med att jag får någon över efteråt. Men de kan jag ju alltid lyssna på vid andra tillfällen.

Kommentera

