Bokbloggsjerka 8-11 april (2016)

bokbloggsjerkabild

Det var ett tag sen jag hängde på jerkan. Men denna gång är det en fråga jag tror mig kunna svara på. Annika ställer följande fråga:

Berätta om en bok (eller flera) som du tycker är riktigt spännande!

Jag lyssnade precis klart på ”Simmaren” av Joakim Zander. Det var en väldigt spännande bok där några svenskar blandas in i en härva där de jagas av CIA, bland många fler. Det är flera personers berättelser som knyts ihop och korsas med varandra på oväntade och intressanta sätt. Dessutom blir riktigt spännande särskilt mot slutet.

En annan mycket spännande bok är ”Slutet på kedjan” av Fredrik T. Olsson. Där är det kidnappning kodknäckning, virus och överlevnad som gäller i en mycket spännande blandning. Även denna lyssnade jag på som ljudbok. 🙂

2 thoughts on “Bokbloggsjerka 8-11 april (2016)”

  1. Simmaren har jag på min önskelista, men det har inte blivit av än att jag har köpt den. Slutet på kedjan däremot står redan i hyllan 🙂

Kommentera

