Bokbloggsjerka 20-23 maj (2016)

bokbloggsjerkabildJerkan är i full gång och jag kommer med mitt svar sista dagen. Denna gång är det återigen Siri som ställer en fråga via Annika:

Pest eller kolera: Att bara få läsa en bok per år eller att få läsa så mycket du vill men aldrig avsluta böckerna?

Skit! Vilken fråga! Det är verkligen pest eller kolera. Hur ska man kunna välja?

Jag tror dock att jag med tanke på hur långsamt jag läser väljer en bok per år. Jag vill ju helst kunna avsluta det jag har påbörjat och då är det jobbigt att inte få läsa klart böcker. Jag får helt enkelt läsa långa böcker som räcker stora delar av året. 🙂

Kommentera

