Tillfälligt avbrott och läsningen just nu

Det händer en hel del just nu. Jag jobbar på sommarskola med ungdomar i tre veckor. Detta startade denna vecka vilket har inneburit lite andra arbetsuppgifter. Dessutom är det midsommar och jag ser nu att jag inte hinner förbereda alla de inlägg som jag har planerat så tyvärr blir det lite tyst här fram till nästa vecka då tiden bör finnas för att skriva allt jag vill.

Jag kan ju säga så här mycket. Just nu läser jag i form av e-bok:

Vad jag pratar om när jag pratar om fotboll
Vad jag pratar om när jag pratar om fotboll

Och i mobilen lyssnar jag på följande ljudbok:

Toscana tur och retur
Toscana tur och retur

 

 

Ha en underbar midsommar, kära läsare! Så höra vi på andra sidan helgen.

midsommar

Kommentera

