Nytt i bokhyllan – juli 2016 (del 2)

Här kommer resten av böckerna som har hittat hem till mig under juli.

De första två böckerna köpte jag från The Book Depository för att de var nere på typ halva priset.

 

Sen knappade jag också hem tre e-böcker från Adlibris. De kostade ju bara 29 kr/st.

 

I augusti får jag verkligen se till att få läst en massa och inte köpt en massa. 🙂

 

I slutet av månaden bytte jag bort ”Guernseys litteratur- och potatisskalspajssällskap”. I utbyte mot den fick jag en bok av Kajsa Ingemarsson.

Små citroner gula
Små citroner gula

 

Dessutom kunde klickfingret inte hålla sig ifrån att klicka hem den fristående fortsättningen på ”Rum 213” av Ingelin Angerborn. Men denna bok kommer till slut bli en present på något sätt till mina kusinbarn så den kommer inte att uppta plats i mina hyllor så länge.

Sal 305
Sal 305

 

Det bör vara alla böcker som har banat sig väg hem till mig under juli. Om ni vill se del 1 är det bara att klicka här.

Kommentera

