Ny ljudbok att lyssna på

I söndags gjorde jag slag i ak och skaffade mig ett konto på Bookbeat. Tack vare att jag är kund hos Adlibris så har jag i våras fått ett erbjudande om en gratismånad på just Bookbeat och det var detta erbjudande som jag utnyttjade nu.

Min första bok som jag lyssnade på var ”The Mauler: Alexander Gustafsson berättar sin historia för Leif Eriksson och Martin Svensson”. Den blev jag precis klar med. Nu har jag valt Martina Haags senaste bok ”Det är något som inte stämmer”.

Det är något som inte stämmer
Det är något som inte stämmer

Jag har hört en hel del bra om denna bok och hoppas att hörsägen stämmer.

Lite längre fram i tiden tänkte jag att jag ska komma med ett utlåtande om hur jag tycker tjänsten Bookbeat är.

One thought on “Ny ljudbok att lyssna på”

Kommentera

