Specialhyllor

Jag har omorganiserat mina böcker lite och gjort en författarspecifik och en seriespecifik hylla. En tillägnad Stephen King på en byrå med mina fina bokstöd.

En av hyllorna som hänger vid trappen fick bli en Harry Potter-hylla.

Nu är bara frågan om dessa hyllor ska utsmyckas med mer saker som relaterar till respektive författare eller om jag ska låta dem vara som de är. Jag tror att jag får känna efter lite hur det känns så får vi se längre fram i tiden. Jag är i alla fall nöjd för tillfället.😀

Kommentera

