Sommarbingo 2016 – julis kryss

När jag har kryssat in böckerna som passade in av de jag läste i juli så ser min bingobricka ut så här (de blå siffrorna är de böcker jag läste i juli):

Sommarbingo 2016 - uppdatering juli

Jag är nästan uppe i en bingorad. Men inte riktigt. I början av augusti lyckades jag åtgärda detta problem. Det får ni dock inte se förrän augustis läsning är avklarad.

Att jag har lyckats läsa hela åtta böcker till bingobrickan så här långt är väldigt bra. Med tanke på att det är hela augusti kvar innan tidsperioden för bingokryssandet är över.

Kommentera

