Läst i juli 2016

Augusti är snart slut och jag har fortfarande inte sammanfattat min läsning i juli. Det där med att ligga efter verkar förfölja mig genom hela detta år.

Så här såg läsningen ut i bilder:

 

Så här såg läsningen ut i siffror:

Antal verk: 5
Antal lästa sidor: 1 078
Tid: 10 h 12 min
Antal lästa e-böcker: 1
Antal lästa ljudböcker: 1
Antal lästa recensionsex: 2
Antal lästa egenägda: 3
Antal lästa på svenska: 5
Återta bokhyllan!: 2
Min digitala bokhylla: 1
Sommarbingo 2016: 4

 

Kommentar till läsningen:

Alla böckerna fick en trea så jag tänker inte utse någon bästa och sämsta bok för denna månad. Böckerna fick treor i varierande grad men det blir ändå orättvist att klassa dem som bästa eller sämsta, tycker jag.

Jag vet inte vad mer jag kan skriva som kommentar mer än att det var en okej läsmånad ur många synvinklar: antal lästa verk, betygsutdelning, med mera.

Kommentera

