Totalt köpstopp – går det?

Från och med idag är jag arbetslös. I och med det tänkte jag försöka mig på ett totalt köpstopp på böcker. Frågan är dock om jag kommer att klara det.

De senaste månaderna har jag vart lite galen när det kommer till att handla böcker. Jag vet inte riktigt varför men det är väl så när man är en boknörd och gärna vill äga alla böcker (i världen). 😉 Men nu får det helt enkelt bli lite skärpning på den fronten. Jag har på tok för många olästa böcker i mina bokhyllor så jag borde verkligen inte fylla på med fler. Det är också en av orsakerna till att jag ska försöka hålla detta totala köpstopp året ut. Det handlar bara om fyra månader. Det borde jag väl klara, eller? Vad tror ni?

stopp

2 thoughts on “Totalt köpstopp – går det?”

Kommentera

