Sommarbingo 2016 – blev det någon bingo?

Mellan 1 juni-31 augusti körde jag utmaningen sommarbingo med en bingobricka som jag genererade från bloggen/podcasten BOTNS. Vill ni läsa det inledande inlägget om denna utmaning så klicka här. Jag tänkte att ni kanske ville se hur bingobrickan ser ut nu när utmaningen är avslutad.

sommarbingo-2016-uppdatering-augusti

Sommarbingo 2016 – utmaning avslutad

 

Det blev hela 12 böcker lästa vilket jag tycker var väldigt bra, över förväntan faktiskt. Dessutom lyckades jag få till en bingorad även det över förväntan. Det var ju något som jag misslyckades med i förra årets bingo (läs mer om det här).

Denna utmaning har inte varit vidare stressande eller ansträngande. Jag har helt enkelt läst det jag har känt för och försökt passa in dem på bingorutorna efterhand. Om denna utmaning dyker upp på något sätt nästa år som kommer jag försöka att delta även då. Den är rolig. 🙂

One thought on “Sommarbingo 2016 – blev det någon bingo?”

Kommentera

