Sjukstuga …

Jag har haft hosta i fyra veckor nu. Jag trodde att jag var på bättringsvägen men så åkte jag på en vanlig förkylning ovanpå det hela i onsdags så jag har varit utslagen sen dess. Men jag lyckades pallra mig iväg på en jobbintervju i torsdagsförmiddag. Det får jag svar på under måndagseftermiddagen. (Håll gärna tummarna.)

Nå, det jag ville säga med detta inlägg var att jag försöker kurera mig med hjälp av läsning, te, varmt honungsvatten och annan vätska. Det är också orsaken till att det inte blev något vettigt inlägg här idag. Men jag har känt mig bättre så jag hoppas att det hela har börjat vända och är på väg bort. Vi får väl se. Nu ska jag återgå till min läsning och mitt drickande av diverse vätskor. 🙂

Kommentera

