En livsuppdatering och lite läsning

Efter att jag i lördags förra veckan skrev att jag var sjuk så blev det väldigt tyst här på bloggen. Det var inte riktigt meningen.

Jag kan ju börja med att säga att jag har kvar min hosta men den är mycket bättre.

I måndags fick jag ett samtal som gjorde klart att jag från i tisdags har ett jobb. Det är den största orsaken till att jag inte har hunnit med att uppdatera bloggen den här veckan. Att vara förkyld och ny på jobbet tär ganska mycket på krafterna. Men nu är jag administratör på en firma i obygden. Det betyder också att vi behöver en bil till så det gick en eftermiddag till att provköra och bestämma vad vi skulle ha.

Jag har cirka 30-minuters bilfärd till jobbet så jag ska försöka komma igång med att lyssna på ljudböcker under körningen igen. 🙂

Jag fick läst en hel del i måndags men sen blev det bara i fredags som jag lyckades hitta lite tid att plocka upp boken igen. Nu har jag cirka 130 sidor kvar i ”Leva. Älska. Brinna. Dö.” och hoppas att jag orkar läsa klart den innan vi byter månad.

Så det var lite uppdatering både angående mitt liv och min läsning. Jag ska försöka hinna med att skriva lite inlägg under veckan. Imorgon dyker det i alla fall upp ett, så mycket vet jag. 🙂

Leva Älska Brinna Dö wid
Leva Älska Brinna Dö (Halvblodstrilogin, #3)
Kommentera

