Ljudbok i bilen

Idag får ni en tjuvtitt på en bok som jag inhandlade i helgen eftersom jag påbörjade lyssningen av den idag. Det är en mycket efterlängtad bok för mig efter att ha lyssnat på ”Slutet på kedjan” förra året i augusti-september, om jag inte minns fel.

Boken jag då påbörjade på väg till jobbet idag och kommer att lyssna på de kommande 22 timmarna och 13 minuterna är denna:

Ett vakande öga
Ett vakande öga

Det är ”Ett vakande öga” av Fredrik T Olsson. Det är hans senast bok om William Sandberg men denna utspelar sig tidsmässigt före ”Slutet på kedjan”. Jag har inte kommit mer än ca 30 minuter in och den är redan spännande så jag förväntar mig mycket bra av den. 🙂

2 thoughts on “Ljudbok i bilen”

Kommentera

