Nytt i bokhyllan (del 1) – september 2016

De böckerna som jag tänkte visa här är faktiskt böcker som jag beställde och betalade under augusti men som dök upp i brevlådan först i september så jag har hittills inte brutit mitt totala köpstopp (läs mer om detta här).

Adlibris hade köp fyra böcker betala för tre och jag hittade fyra som jag var intresserad av.

Det komiska var att jag när jag fick hem böckerna upptäckte att jag hade valt fyra böcker vars författares efternamn alla började på H. 🙂

Sen kom det tre böcker från The Book Depository som jag hade beställt i två olika omgångar. Det är verkligen inte bra att gå in och slötitta i deras Bargain Shop.

 

Jag köpte en bok på Ebay också eftersom jag hade lyckats köpa del två i serien John Clark av Tom Clancy. Del ett kom nu under september men även denna bok betalades under augusti.

Without Remorse (John Clark, #1)
Without Remorse (John Clark, #1)
One thought on “Nytt i bokhyllan (del 1) – september 2016”

  1. Elizabeth är försvunnen, Musselstranden och Historikerna är tre väldigt bra böcker. Elizabeth är försvunnen, kommer säkert hamna bland mina top tio i år skulle jag tro.

Kommentera

