Fall into Fantasy 2016 – läsalot

wp-1476362270316.jpg
Bildkälla

Först tänkte jag inte delta. Men nu är det så illa att jag är sjuk på grund av att jag har hostat mig till en extremt överansträngd bröstmuskel alternativt så har något muskelfäste i nämnd muskel gått sönder. Men jag tänkte bara vara hemma idag och imorgon på måndag ska jag fanimej jobba igen. Nog om det. Detta gör att jag tänker delta i Lizas läsalot. Hon bloggar på I regnet.

Läsaloten heter Fall into Fantasy och pågår från midnatt, alltså kl. 00.00 14/10 till kl. 23.59 21/10. Här kan ni anmäla er och läsa mer om läsaloten. Temat för läsaloten är verklighetsflykt.

Jag tänker inte sätta upp några mål utan bara läsa för nöjes skull. Men jag ska försöka få läst mer än vanligt.

Här är min lilla hög ur vilken jag tänker välja böcker:

Den översta boken ”The Mummyfesto” är redan påböjad och jag har väl kommit runt halvvägs i den. De andra två är faktiskt en tjuvtitt på månadens Nytt i bokhyllan-inlägg. Den ena ett recensionsex och den andra köpt. Vi får väl se hur mycket av detta som blir läst.

Dessutom kommer jag under jobbdagarna fortsätta att lyssna på min ljudbok.

Ett vakande öga
Ett vakande öga

Den har jag kommit nästan 14 h in i av hela 22 h.

Kommentera

