Fall into Fantasy -dag 1

Jag började dagen med långfrukost. Det som var långt var att jag gjorde en kanna te istället för bara en mugg. Det gav mig mer lästid. Jag var ju hemma sjuk från jobbet så det gick ju att göra så. 

Sen var jag tvungen att skjutsa min mamma för ovanlighetens skull annars brukar det vara tvärtom. Hon skulle handla lunch till pappa. Den skulle äben köras ner till hans jobb. Jag tog då tillfället i akt och handlade och lunchade med mamma.

I övrigt har jag mest läst hela dagen fram tills Doobidoo började då vi skulle äta.

Jag har fortsatt i ”The Mummyfesto” av Linda Green. Jag började på sidan 159 och slutde på sidan 310. Det blev alltså en hel del läst.

Jag ser detta som en lyckad läsdag. Den gick helt enligt planeringen.

Vi får väl se vad morgondagen bjuder på.

Kommentera

