Fall into Fantasy 16 – dag 2

Idag trodde jag att jag skulle få läst en massa. Men av någon anledning så gick förmiddag och eftermiddag till att slappa och sen stresshandla eftersom vissa affärer stänger tidigt på helgen, apoteket till exempel.

Maken skulle ha herrmiddag på kvällen så jag skulle slå ihjäl några timmar hos mina föräldrar. Det var under denna tid som jag trodde mycket läsande skulle ske. Jag fick nog läst cirka 30 sidor inte så mycket mer.

Så här såg delar av min läsplats ut. 

Så jag läser fortfarande ”The Mummyfesto”. Jag hoppas på att avsluta den imorgon. Men vi får väl se vad som händer då. Dessutom får jag se om jag kanske får läst någon sida om jag läser i sängen.

Kommentera

