Fall into Fantasy 16 – dag  3 och 4


Så det blev lite tyst här om hur det går med läsningen. Men under dag 3 som var i söndags fick jag inte läst ett enda ord. Det var några sov över efter makens herrmiddag och de var kvar halva dagen. Dessutom blev en del röj  och jag hade sovit lite dåligt så jag var helt enkelt för trött för att orka läsa. Så noll sidor den dagen, alltså.

Sen har vi dag 4 som var igår, måndag. Då fick jag inte heller läst något. MEN jag fick åtminstone lyssnat cirka 1 timma på ljudbok under färden till och från jobbet. Det var ju lite verklighetsflykt i alla fall. Ljudbiken som jag lyssnar på är ”Ett vakande öga” av Fredrik T Olsson.

Jag hoppas på att få läst någon sida i den fysiska boken ikväll. Men vi får väl se hur det går.

Kommentera

