Fall into Fantasy 16 – en sammanfattning

wp-1476362270316.jpg
Bildkälla

Läs-a-loten Fall into Fantasy 16 pågick mellan 14 och 21 oktober. Jag deltog och hade väl egentligen inte satt upp några direkta mål förutom att försöka fokusera mer på läsning. Det gick väl som vanligt lite sisådär. Jag försökte fokusera på min läsning men jag tycker inte att jag fick läst så värst mycket mer än jag brukar.

Så här såg dagarna ut:

Dag 1 – 14/10: 151 sidor läst
Dag 1 – 15/10: 30 sidor läst
Dag 2 – 16/10: 0 sidor läst
Dag 3 – 17/10: 57 min ljudbok
Dag 4 – 18/10: 1 h 7 min ljudbok
Dag 5 – 19/10: 1 h 50 min ljudbok
Dag 6 – 20/10: 1 h ljudbok
Dag 7 – 21/10: 110 sidor läst och 1 h 57 min ljudbok

Så detta resulterade i att jag nästan fick lyssnar klart på min påbörjade ljudbok ”Ett vakande öga” av Fredrik T Olsson och jag fick läst klart den påbörjade fysiska boken ”The Mummyfesto” av Linda Green.

Jag trodde dock att jag skulle få läst och lyssnat mer men det blir inte alltid som man tänkt sig.

Kommentera

