Helgens läsning v. 44 2016 (4-6/11)

Eftersom det inte har blivit så mycket läst det senaste så läser jag fortfarande ”Vägen till Sugar Maple Inn” av Louise Miller. Hittills har jag kommit till sidan 70. Den är flummig och annorlunda mot vad jag tänkte mig. Förhoppningsvis fortsätter den så för den är bra.

Men detta betyder att det är den boken som jag kommer att läsa även denna helg. Jag skulle bli så glad om jag lyckades läsa ut den i helgen men vi ska iväg större delen av lördagen så vi får väl se hur det blir.

Eftersom maken är på After Work ikväll så sitter jag redan och läser vid ett försök till en brasa och jag har redan fått i mig en kanna te. Nu ska jag dyka tillbaka in i boken.

Vägen till Sugar Maple Inn
Kommentera

