Supernova

Supernova
Supernova

Titel: Supernova
Författare: Marika King
Förlag: Ponto Pocket
Typ: Recensionsex
Format: Pocket
Sidantal: 427
Originalspråk: Svenska (=originaltitel)
Mitt betyg:
Datum: 22 oktober 2016

Jag kom 68 sidor in i boken. Men där väljer jag att stoppa. Jag kommer inte in i handlingen och får ingen känsla för huvudkaraktären Lisa.

Det lär så bra i baksidetexten men boken fångar mig inte alls. Tankarna far iväg till annat. Jag stör mig dessutom en massa på alla engelska termer. Men jag gissar att de hör hemma i konsultbranschen så det skulle förmodligen verka konstigt utan dem eller om de översattes.

Detta betyder även att jag inte kommer att läsa den fristående fortsättningen ”Projekt längtan” eftersom jag inte vill läsa del 2 utan att ha läst del 1. Dessutom misstänker jag att om jag inte gillar del 1 så är nog inte del 2 så mycket bättre.

Projekt längtan
Projekt längtan
One thought on “Supernova”

Kommentera

