Födelsedag i år igen

Google firar min födelsedag

Ser man på! Idag blev jag ett helt år äldre. 33 är ett fint tal när man ser det skrivet, åtminstone. I och med detta så känner jag för att göra en liten bokbeställning för att fira. De böckerna som jag främst funderar på att köpa är Mårten Sandéns ”Skorstensjul” och ”En förtollad jul” av Siri Spont, alltså förra årets och årets advetsbok. De verkar så mysiga. Egentligen har jag flera stycken olästa julböcker men just nu känner jag verkligen för att äga och läsa dem till jul. Så det klickas för fullt nu på de olika internetbokhandlarna för att ändå få det bästa priset. 🙂

Kommentera

