Nytt i bokhyllan – december 2016 (del 1)

I fredags damp det ner några julböcker som jag har beställt från The Book Depository.

julbocker-1-2016

Den till höger var den som jag främst ville ha. Det är ”Snowed in for Christmas” av Claire Sandy. Den heter ”Snöfall, mirakel och frusna hjärtan” på svenska och är utgivn av Printz Publishing. Efter att ha läst ”Vägen till Sugar Maple Inn” också den utgiven av Printz så räknar jag med att de kan sin sak och ger ut bra böcker. Det enda var att jag kände att jag hellre läser denna på engelska. Den till höger följde med av en slump. Den var en sådan där bok som andra har handlat som handlade ”Snowed in for Christmas”. Boken heter ”Christmas at Lilac Cottage” av Holly Martin och är del 1 i serien ”White Cliff Bay”.

3 thoughts on “Nytt i bokhyllan – december 2016 (del 1)”

Kommentera

