Läst i november 2016

Så här såg läsningen ut i bilder:

 

Så här såg läsningen ut i siffror:

Antal verk: 3
Antal lästa sidor: 484
Tid: 13 h 02 min
Antal lästa ljudböcker: 1
Antal lästa egenägda: 3
Antal lästa på svenska: 3
Återta bokhyllan!: 2

 

Kommentar till läsningen:

Månadens bästa bok var ”Vägen till Sugar Maple Inn” av Louise Miller. Den fick hela fyra tekoppar för att det var en skön läsning med bakning som fokus men även en typisk feelgoodbok som jag verkligen gillade.

Månadens sämsta bok var ”Mirakel” av Renate Nedregård. Den var oengagerande och fångade mig inte alls.

Det blev inte så mycket läst under november. Men att få avslutat tre böcker är inget jag klagar på. Det är bättre än ingen. 🙂

Det har även denna gång gått så lång tid av nästa månad, i detta fall december, att det bara känns dumt att skriva om hur jag tror att månaden ska bli läsmässigt. Jag kan säga så mycket som att jag kör en temaläsning under december och det temat är Jul 2016.

 

Kommentera

