Läs-it-snow 2016 – sammanfattning

Den där sköna läsaloten Läs-it-snow 16 som Nelly anordnade mellan 21/12 och 27/12 gick verkligen inte som planerat för mig.

Jag höll på med ”Last Christmas” av Julia Williams när den började så jag tänkte att jag läser klart den först innan jag påbörjar någon av de andra böckerna som jag hade i min att-läsa-hög. Det gick så illa att jag bara fick läst knappa 100 sidor totalt i boken under hela läsaloten. Mer blev det inte. 23:e försvann i en massa saker som skulle ordnas, 24:e firades det jul hemma hos oss, 25:e var min svåger här, 26:e var det julfirande hos min kusin och mina svärföräldrar var kvar under alla juldagarna. Det var roliga och händelsefyllda dagar, men läsning fanns det ingen som helst tid för. Den läsning som jag fick var lite under de första dagarna efter jobbet och lite 27:e, men läslusten har varit lite sisådär.

Last Christmas (Last Christmas, #1)
Last Christmas (Last Christmas, #1)
One thought on “Läs-it-snow 2016 – sammanfattning”

Kommentera

