Decemberläsningen – en sammanfattning

Så här såg läsningen ut i bilder:

 

Så här såg läsningen ut i siffror:

Antal verk: 5
Antal oavslutade verk: 1
Antal lästa sidor: 1 028
Tid: 28 h 8 min
Antal lästa ljudböcker: 2
Antal lästa egenägda: 5
Antal lästa på svenska: 3
Antal lästa på engelska: 2
Återta bokhyllan!: 3
Jul 2016: 2

 

Kommentar till läsningen:

Det var en bok som jag gav upp under december och det var ljudboken ”Eldjägarna” av Mons Kallentoft. Det var så enkelt att det inte var någon bok som fångade mig.

Månadens bästa bok var ”Christmas Ever After” av Sarah Morgan. Den gav mig den jul- och myskänsla som jag ville ha nu i december. Dessutom var den riktigt bra.

Månadens sämsta bok var ”Last Christmas” av Julia Williams. Den var trögläst och det tog alldeles för lång tid att komma in i boken.

Jul 2016 hette månadens temaläsning. Här kan ni läsa sammanfattningen av den.

I övrigt så är jag trots allt ganska nöjd med läsningen under december. Det blev mer läst än jag trodde från början.

 

Kommentera

