Jul 2016 – hur gick temaläsningen?

Under december 2016 har jag haft temaläsning. Temat har varit juligt, mysigt och snöigt och fick heta Jul 2016. Under månaden har jag fått läst lite grand men långtifrån så mycket som jag hade velat inom temat.

Detta fick jag läst:

Det blev bara två juliga böcker: ”Christmas Ever After” av Sarah Morgan och ”Last Christmas” av Julia Williams. Den ena var riktigt bra (den första) och den andra var inte alls lika bra (Williams bok).

Jag vet inte vad mer jag kan säga om detta. 🙂

One thought on “Jul 2016 – hur gick temaläsningen?”

Kommentera

