Nytt i bokhyllan v. 31 2013

I fredags förra veckan kom brevbäraren med ett paket som inte gick ner i vår brevlåda. Jag trodde att hen skulle ringa på så att jag kunde få paketet i handen istället, men nej. Hen bar iväg det igen. Så i måndags kom det en avi och maken hämtade ut den. I paketet låg ett recensionsex från Piratförlaget.

Larma, släcka, rädda i Rosengädda (Rosengädda, #2)

Det var ”Larma, släcka, rädda i Rosengädda”, del två om Rosengädda, av Emma Hamberg.

 

I fredags köpte jag dagens bokfynd på Bokon. De har under sommaren haft en bok per dag som kostar 19 kr och den här gången slog jag till.

Andlös

Det var boken ”Andlös” av Mattias Ronge.

 

I fredags laddade jag hem en bok till från ePubBud. Boken var:

The Bell Jar

”The Bell Jar” av Sylvia Plath. Den ska enligt recensionerna på Goodreads vara riktigt bra.