Helgens läsning (19/8-21/8 2016)

Det var längesen jag skrev ett sådant här inlägg.

I brist på ork så här bloggen inte uppdaterats så bra de senaste veckorna. Jag är ledsen för detta, men på grund av en situation på jobbet så är jag hemma sen 9/8 på grund av stress. Jag blir hemma månaden ut sen har de faktiskt (otroligt nog) lyckats förändra min tjänst på jobbet jag går tillbaka dit som administratör istället för lärare 1/9. 😀 Det blir säkerligen så mycket bättre.

Dessutom har vi i måndags skaffat katt. Vi hämtade två stycken på 2,5 år (ett syskonpar) som behövde omplaceras så det minskade kanske inte min stress. Men de börjar vänja sig vid oss så det ska nog också bli bra till slut.

Okej, det blev ett litet sidospår. Nu tillbaka till inlägget som jag faktiskt skulle skriva. I helgen kommer jag att fortsätta min läsning av ”Little Beach Street Bakery” av Jenny Colgan. Jag passerar strax mitten av den och tycker att den är småmysig. 

Little Beach Street Bakery (Little Beach Street Bakery, #1)

Om tillfälle ges kommer jag även att börja lyssna på en ljudbok via Bookbeat. Valet denna gång faller på ”Morsning och Goodbye” av Petter Karlsson och Magnus Härenstam. Men vi får se vad som händer.

En tanke på “Helgens läsning (19/8-21/8 2016)”

Kommentarer är stängda.